Plusband met gratis concert ter ere van 25 jaar Theater Dialoog Ermelo
Omschrijving
25 jaar Theater Dialoog Ermelo... Dat vraagt om een opening die je niet snel vergeet. Wij trappen het eerste weekend van ons jubileumseizoen daarom af met de leukste coverband van Nederland: Plusband.
Van tijdloze rock-classics tot de nieuwste hits, van guilty pleasures tot onvervalste meezingers, de Plusband weet elke zaal te ontsteken en elke avond te maken.
De band deed dat eerder al als voorprogramma voor De Dijk en deelde festival-podia met namen als Jeroen van der Boom en Tino Martin.
In 2027 viert de band zelf ook een jubileum. Ze bestaan dan alweer 20 jaar.
Dit weekend is de Plusband er daarom maar wát graag bij om te spelen op de plek waar het voor hen ooit allemaal begon: in Ermelo!
| zaterdag 26 september | 20:15 - 12:00 uur |